امید به زندگی پس از قطع دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امید به زندگی پس از قطع دیالیز

امید به زندگی پس از بیماران ترک DiálisisCuando وارد نارسایی کلیه یا بیماری کلیوی end-stage، دیالیز sugirió.Así بودند که برخی از بیماران درخواست امید به زندگی پس از قطع دیالیز است.

دو نوع دیالیز، از جمله همودیالیز یا دیالیز صفاقی وجود دارد.

همودیالیز یک فرایند است که پاک و خون فیلتر است. همودیالیز می شود از مواد مضر و مواد زائد از بدن خلاص شدن از شر و کمک می کند تا بدن حفظ توازن مناسب از محصولات químicos.La همودیالیز با استفاده از dialyzer برای تمیز کردن خون، در طول این فرایند، خون در خود بدن خواهد شد در dialyzer گرفته شده است. dialyzer فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی.

دیالیز صفاقی یک روش است که جایگزین عملکرد کلیه ها است. دیالیز صفاقی نیز ممکن است از بین می برد محصولات و فاضلاب اضافی و برخی مواد شیمیایی از بدن شما.

امید به زندگی بیماران پس از قطع دیالیز بستگی دارد وضعیت بیماری بیماران.

در واقع، دیالیز درمان است که تنها می تواند کنترل علائم رایج این بیماری، شما می توانید بیماران مبتلا به بیماری درمان نمی fundamentalmente.For با بلند مدت دیالیز، وضعیت بیماری به تدریج بدتر خواهد شد است. یازده نفر شروع سفر از دیالیز، آنها نمی توانند از شر دیالیز برای بقیه بیماران life.Si خود را متوقف دیالیز، از عوارض جدی رنج می برند، بنابراین در علائم مانند تهوع آمده، استفراغ، تنگی نفس، کاهش خلاص شدن از شر خروجی ادرار یا بدون ادرار در همه. علائم و عوارض خواهد بود تهدید کننده زندگی برای بیماران.

با این حال، یک درمان برای بیمارانی که دیالیز می کنید به دور از دیالیز وجود دارد؟

کارشناسان Shijiazhuang شرکت کلیه کلیه بیمارستان بیماری های توسعه یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، درمان های طبیعی در اینجا می توانید با بیماری کلیوی از ریشه کنار آمدن، جلوگیری از عود بیماری کلیوی، حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیوی و کمک به بیماران دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، به شما خواهد شد استقبال برای ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا یک پیام را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: